Tilbake til alle arrangementer

Webinar | Alt du lurer på om podkast!

den-store-podrapporten.png

ALT DU LURER PÅ OM PODKAST!

Hva vil folk lytte til og hvordan lytter de? Hva vet vi om podkastlytterne? Og hva vet lytterne om den voksende mengden podkaster som finnes? Er betalingsmur veien å gå for å tjene penger på podkast?

Onsdag 28. april slippes Den Store Podrapporten og samme dag inviterer vi Norsk Podkastforenings medlemmer til webinar. Kristoffer Vangen, programdirektør i Bauer Media, presenterer hovedfunnene før vi åpner opp for spørsmålsrunde fra dere. Dette er en eksklusiv gjennomgang der du har anledningen til å få svar på alt du lurer på om podkastmarkedet.

Webinaret er kun for medlemmer av Norsk Podkastforening, benytt sjansen til å bli med i landets første bransjeforening for podkast!

Les mer om medlemsskap og meld deg inn her:

Velkommen! Vi gleder oss.

OBS! Bestiller du 2 eller flere billetter får du en link på e-post som gjør at du kan fylle inn hvem som skal delta i etterkant.

Portrett+Guttorm+Andreasen+3,+STOR,+foto+Morten+Berentsen+2019.jpg

Introduksjon med programleder Guttorm Andreasen

Guttorm er en av landets mest erfarne og allsidige journalister. Han har jobbet som programleder, journalist, produsent, reporter og redaktør i radio, tv, nett, podcast og print siden 1985, blant annet med mer enn 20 års fartstid i NRK.

SBSR0000_bauermeida_ansatte_Kristoffer.png

Presentasjon av den Store Podrapporten ved Kristoffer Vangen.

Kristoffer Vangen har mer enn 20 års erfaring fra medie-produksjonsindustrien i Norge, Sverige og Danmark. Han ledet Radio 1 nettverket igjennom flere år, og var ansvarlig for lanseringen av Radio Norge i 2008, og er i dag ansvarlig for den digitale satsningen til Bauer Media som blant annet består av podkast.

Bilde_benedikte.jpg

Q&A med Benedikte Solstad

Vi åpner opp for spørsmålsrunde fra dere. Her har du anledning til å få svar på alt du lurer på om podkastmarkedet. Benedikte Solstad jobber som publiseringsanalytiker for lyd i NRK Analyse. Hun har bred kompetanse innen analyse, innsikt og data – med bakgrunn fra medievitenskap og informatikk fra Universitetet i Oslo. Solstads fokusområder i NRK omhandler blant annet NRKs egne tjeneste for lyd NRK Radio og NRKs podkaster.

Forrige
11. mars

Webinar | Hvordan lykkes med podkast?

Neste
23. juni