Tilbake til alle arrangementer

Frokostseminar: Paneldiskusjon om økonomi og inntektskilde i podkast

Onsdag 15. juni inviterer Norsk Podkastforening til Frokostseminar! På agendaen står en Paneldiskusjon hvor økonomi og inntektskilde i podkast skal diskuteres.

Vår egen Tore Nesheim vil legge frem funnene av en rykende fersk IRM-rapport gjort på oppdrag av Norsk Podkastforening -etterfulgt av paneldiskusjon ledet av podkastprofil Fredrik Sjaastad Næss fra «Konspiraspodden».

I panelet møter du Jan Morten Drange, leder i ANFO (Annonsørforening i Oslo), Kristin Brimi, leder i Mediebyråforeningen og Benedikte Solstad, medieanalytiker fra NRK, som skal hjelpe oss belyse funnene fra Den Store Podrapporten.

Hva er viktig for den norske annonsøren før de vurderer podkast i mediemiksen? Hva mener panelet må til for å få enda mer løft og fokus rundt kommersielle muligheter?

Og hva gjør det med markedet at flere podkaster legges bak betalingsmur?

Møtested: Becco vinbar, Kr. Augusts gt. 11 Oslo
Møtetid: 08:30

Vi serverer kaffe, bakeverk og juice når du kommer.

Eventet er kun for medlemmer av Norsk Podkastforening. Benytt sjansen til å bli med! Les mer om medlemsskap og meld deg inn her

OBS! Bestiller du 2 eller flere billetter får du en link på e-post som gjør at du kan fylle inn hvem som skal delta i etterkant.
Forrige
12. mai

Årsmøte Norsk podkastforening 2022

Neste
19. oktober

Medlemsmøte | Møt Prix Radio-nominerte!