Medlemsmøte | Speed date med noen av bransjens klokeste hoder?

• Boksen på Kulturhuset 6 Youngs gate Oslo, Oslo, 0181 Norway (kart)

Vi inviterer til årets første medlemstreff:

Få deg en speed date med noen av bransjens klokeste hoder!

Har du en podkastidé du vil teste på PLAN-B’s pitchedoktor? Lurer du på hva eksternredaktøren i NRK ønsker seg framover, eller hvordan du skal få podkasten din til å vokse i det kommersielle markedet?

Ta med alle spørsmålene dine på speed date – og få innspill fra noen av de flinkeste folka i podkastbransjen. Kvelden ledes av Guttorm Andreasen. Meld deg på, velg de du vil prate med og møt opp på Boksen på Kulturhuset 9. februar! NB! Du kan velge så mange dates du vil, vi fyller opp det vi har kapasitet til.

Til kveldens dater møter du en bukett av flinke folk; podkastsjef i NRK Petter Sommer, daglig leder og innholdssjef i Podimo Norge, Fride von Porat, innholdssjef for originalproduksjoner i Podme Norge Mathias Lisberg, daglig leder i PLAN-B Christina Eriksen Fagernes, Partnership Manager i Acast Michael Nysæter, redaktør i Eksternavdelingen i NRK Ole Jan Larsen, og daglig leder i Storypeople, Tore Nesheim.

Torsdag 9. februar kl 17:00-19:00
Boksen på Kulturhuset i Oslo

Kun for medlemmer av Norsk Podkastforening.
Er du ikke medlem enda? Meld deg inn og få tilgang på faglig påfyll, nettverk og støtte.

19. oktober

Medlemsmøte | Møt Prix Radio-nominerte!

29. mars

Medlemstreff | Hvordan markedsføre podkasten din i sosiale medier